تایید
۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه

  sharayet

«تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود و عضويت و ادامه استفاده در اين سامانه به معناي قبول اين قوانين است :

 

جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به بارگزاری مدارک زیر در سامانه می‌باشد.

حقیقی

  1. کپی کارت ملی صاحب پنل.
  2. قبض تلفن‌همراه یا تلفن ثابت و یا سند تلفن یا تلفن‌همراه صاحب پنل
  3. درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه‌یک خانواده نیز قابل‌قبول می‌باشد( اگر همسر و یا مادر باشند، کپی صفحه دوم شناسنامه الزامی است.).
  4. مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌باشد.)

شرکت‌های حقوقی

  1. کپی کارت ملی مدیرعامل
  2. کپی قبض تلفن همراه مدیرعامل و یا تلفن ثابت شرکت
  3. آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

سازمان‌های دولتی

  1. نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
  2. مدرک مربوط به سازمان مربوطه

موارد مهم در قوانین پنل

  1. خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  2. درصورتی‌که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  3. جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت 40 درصد هزینه اصلی و در صورت خرید پنل نمایندگی پرداخت 60% هزینه اولیه سامانه می‌باشد.
  4. مالیات بر ارزش‌افزوده به تعرفه‌ها اضافه می‌گردد.
  5. در صورت فسخ پنل کمتر از 1 ماه 20 % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود. و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  6. به دلیل اینکه شارژ خریداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  7. درصورتی‌که درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می‌گردد.

فیلترینگ - FILTRATION

  1. درصورتی‌که متن فیلتر نیاز به مجوز داشته باشد لطفاً ابتدا مجوز را آپلود نموده و سپس اقدام به ارسال پیامک نمایید.

خدماتی شدن

  • شرایط خطوط خدماتی را مطالعه نمایید.
  • در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می‌گیرد.
  • در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمی‌باشد.

نحوه ارسال

  1. ارسال‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می‌باشد.
  3. کلیه پیامک‌ها با محتوای غیراخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌های شخصی خووداری نمایید.
  5. ارسال هرگونه تشییع‌جنازه از خط اختصاصی صورت می‌گیرد.
  6. اعلام قرعه‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

تنظیم قرارداد

  1. درصورتی‌که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبت‌شده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل می‌باشد و زمانی که قرارداد امضا می‌گردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی صاحب امضا ارسال می‌شود.
  2. هر کاربری که دارای پنل مدیریت می‌باشد موظف است مدارک کاربران خود را به‌صورت کامل آپلود نموده و پیام‌های کاربران را مانیتورینگ نماید( در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام می‌گردد).
  3. در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثرانگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال می‌گردد(به‌صورت معمول پنل 7 روز کاری غیرفعال می‌باشد).

موارد مهم

  1. در صورت فسخ قرارداد کمتر از یک ماه 20% مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود، و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  2. به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ‌وجود ندارد.

ارسال از طریق BTS

درصورتی‌که درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکل‌های ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید 72 ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از 50.000 عدد پذیرفته نمی‌گردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیام‌های شما ارائه نمی‌دهد و فراپیامک مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامک‌ها نخواهد داشت.

دقت نماييد کليه پيامک هاي ارسال شما تحت کنترل دقيق سيستم مانيتورينگ ميباشد  و از آنجايي که اين سامانه جهت اطلاع رساني ، تبليغات و موارد اينچنين طراحي شده هرگونه پيامک با محتواي ذيل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده سريعا مسدود خواهد شد و هيچ گونه هزينه عودت نــــــــــمي گردد.
 

1 - پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچيک از شرايط زير منافات داشته باشد

محتواي پيام ارسالي مي‌بايست :

 الف : کليه پيامک ها با محتواي  غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک  (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال  پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد

ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.

ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد

چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.

ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و

خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد

د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

2- کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور
3- ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز

4- با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي پس از 21 شب ممنوع مي باشد و در صورت عدم رعايت مورد مذکور، پس از يکبار تذکر از جانب مديريت سامانه و تکرار ارسال پس از ساعت 21 پنل کاربري شما بسته خواهد شد

5- استفاده کننده مي‌بايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليت‌هاي مشتري‌مداري باشد.

6- درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.

7-بدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود (همراه اول)  ارسال نموده  و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

 8 -مديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران اعلام خواهد کرد.

9 -درصورت تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.

10 -مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و..

11-شما موظف هستيد به طور مرتب براي مشاهده تغييرات قوانين و مقررات به اين صفحع مراجعه نماييد و به مفاد آن عمل نماييد